Valmentajauutisia

17.4.2021

VALMENTAJAUUTISIA tulevalle kaudelle!

Hyvinkään Pontevan Miesten 1.divisioonan ja pojat U17 valmentajana toimii kaudella 2021/2022 JANNE HARTIKAINEN.

Jannen kanssa on solmittu 1+1+1 vuoden sopimus, eli vuoden sopimus kahdella optiovuodella.

Janne Hartikainen on Pontevan oma kasvatti, joka on edustanut Hyvinkään Pontevaa v. 1979 lähtien ensin pelaajana ja sen jälkeen valmentajana. Hän on pelannut pitkän uran Pontevan Miesten joukkueessa, ja toiminut joukkueen kapteenina ollen luottopelaaja kentän molemmissa päissä.

Peliuran jälkeen Janne on laittanut hyvän kiertämään valmentajan roolissa, jakaen omaa osaamistaan niin junnujen kuin miesten joukkueen pelaajienkin kehittämiseen.

”Miesten edustusjoukkue tulee painottamaan lähivuodet omien junioreiden ns.urapolun tukemiseen. Nyt U17 ikään tulevat pojat ovat otollisessä vaiheessa koulun ja koripalloilun suhteen;

Hyvinkäällä alkava lukion huippu-urheilulinja yhdessä HyPon kanssa tukee erinomaisesti nuorta koripalloilijanalkua.

Parin kokeneemman pelaajan kiinnityksen jälkeen kartoitetaan myös HyPo-lähtöisten pelaajien halukkuutta palata seuraan.

M1D-sarja tarjoaa erinomaiset haasteet nuorelle joukkueelle,jota tullaan vahvistamaan tarpeiden mukaan ”täsmähankinnoilla”.

Myös U17-poikajoukkuetta tullaan vahvistamaan ja tänäkin vuonna upeasti SM-sarjassa pärjännyt yvinkääläisryhmä lähtee hakemaan paikkaa auringossa myös tulevana syksynä.

Valmentajana uskon vahvasti tiimityöhön, ja vastuun sekä tiedon jakamiseen. Isossa kuvassa rinnassa on sykkinyt HyPon vihreä sydän jo kaudesta 1979 lähtien ja olen erittäin onnellinen ja etuoikeutettu saadessani edustaa seuraa myös jatkossa.”

-Janne Hartikainen

"Todella hienoa saada miesten edustuksen ja U17 poikien päävalmentajaksi HyPo- sydämen omaava osaaja! Uskon Jannen tuovan joukkueisiin innostusta, taitoa sekä tekemisen riemua.

Odotan suurella mielenkiinnolla tulevaa kautta, jota toivottavasti pääsemme Marttiin seuraamaan."

-Hanna-Leena Islander, Hyvinkään Pontevan puheenjohtaja.

Kuva: @Jukka Ikonen