Sopimusuutisia

9.7.2021

Hyvinkään Ponteva tiedottaa!

Hyvinkään Ponteva ja Matias Lehtinen ovat tänään allekirjoittaneet jatkosopimuksen. Matias jatkaa Hyvinkään Pontevan seuravalmentajana 1+1 sopimuksella eli yhteinen työ Hyvinkään Pontevan eteen jatkuu.

Matiaksen monipuolinen työnkuva Pontevassa pitää sisällään mm. naisten ja WU19-yhdistelmäjoukkueen, WU16-tyttöjen ja nuorimpien poikajunioreiden valmentamista. Valmentamisen lisäksi Matiaksen vastuulla on Vehkojan yläkoulun sekä II-asteen oppilaiden lajivalmennus. Seuravalmentajan roolissa Matias koordinoi mm. joukkueiden sali- ja pelivuoroja sekä rekrytoi niin uusia pelaajia kuin valmentajia mukaan Hyvinkään Pontevan toimintaan.

Lämpimät onnittelut jatkosopimuksesta Matias! Hienoa, että meidän yhteinen matka koripallon parissa jatkuu!