Ponteva mukana talkoostartissa

9.4.2021

Hyvinkään Ponteva mukana Talkoostartissa – lähdetään liikkumaan seuramme hyväksi

Myös Ponteva on mukana Talkoostartissa tapahtuman markkinointikumppanina. Valitsemalla ilmoittautumisesi yhteydessä tuettavaksi seuraksi meidät, ohjataan 15 euroa osallistumismaksustasi seurallemme.

Lisäksi yhteistyöseurat osallistuvat seurojen liikuntaminuuttikisaan, jossa kerätään liikuttuja minuutteja. Seuran jäsenmäärään suhteutettuna eniten minuutteja liikkunut seura palkitaan.

Vuosi on ollut seuratoiminnalle haastava, joten Talkoostartti tuo mukavan valon kajastuksen ensi syksyyn. Haastamme kaikki jäsenemme, kumppanimme, sekä heidän lähipiirinsä mukaan. Talkoostartissa tärkeintä ei todellakaan ole menestyminen vaan osallistuminen”, kannustaa Hyvinkään Ponteva Emilia Hursti

Tapahtuman ilmoittautuminen alkaa 2.3. ja työyhteisöjen kilometrikisan, sekä seurojen liikuntaminuuttikisan tulosten kirjaaminen alkaa 1.4.

Lisätietoja löytyy tapahtuman verkkosivuilta www.voimatahtosydan.fi/talkoostartti