Pelaajauutisia / Hyvinkään Ponteva / Naisten 1.divisioona Pontevan kasvatti Eveliina Huohvanainen pelaa Pontevassa kaudella 2022-2023

8.8.2022

Pontevan kasvatti Eveliina Huohvanainen pelaa Pontevassa kaudella 2022-2023

Hyvinkään Pontevan kasvatti Eveliina Huohvanainen nähdään valko-vihreässä Pontevan peliasussa myös koriskaudella 2022-2023. Tuore ylioppilas on kesän pelannut pesäpalloa Tahkossa ja lähiviikkoina focus siirtyy pesäpallosta takaisin koripalloon. Eve aloittaa syksyllä opinnot Helsingissä, mutta iloksemme pelaaminen jatkuu vielä kasvattajaseurassa.

"Even jatko seuran omana kasvattina on meille todella tärkeä asia! Hän on väsymättömästi töitä tekevä joukkuepelaaja, joka tuo valtavasti lisäarvoa pelaamiseen, kommentoi sopimusuutisia Pontevan Naisten 1.divarijoukkueen päävalmentaja Nina Kalmi.

Seuran puheenjohtaja Hanna-Leena Islander komppaa Ninan sanoja ja iloitsee oman kasvatin jatkosopimuksesta Pontevassa.