ILOISIA PELAAJAUUTISIA NAISTEN VIIKON PÄÄTTEEKSI PONTEVASTA

25.7.2022

Hyvinkään Pontevan Naisten joukkueen kapteeni, Järvenpään NMKY:n kasvatti, Miisa Pylkkänen jatkaa pelaamista Pontevan Naisten 1.divarijoukkueessa kaudella 2022–2023. Tuleva kausi on Miisan kolmas kausi Hyvinkään Pontevasta ja kahdeksas kausi Naisten 1.divarissa.

”Olen viihtynyt erittäin hyvin Hyvinkäällä viimeiset pari vuotta niin joukkueessa, seurassa kuin kentällä fanien edessä ja odotan innolla tulevaa kautta! Viimekaudella jäi vähän hampaankoloon neljän parhaan joukkoon pääseminen ja se on ehdottomasti tulevalla kaudella tavoitteena. Lisäksi on tosi kiva jatkaa Hotel Sveitsin kummipelaajana”, Miisa Pylkkänen summaa omia fiiliksiä tulevasta koriskaudesta ja kiittää samalla omaa kummiyritystään Hotel Sveitsiä tärkeästä yhteistyöstä.

Pontevan Naisten joukkueen valmentaja Nina Kalmi kommentoi Miisan jatkoa Pontevan paidassa: ”Miisan jatkopahvi on joukkueen rakentamisen kannalta äärimmäisen tärkeä asia! Hän tuo kentälle taidon ja urheilullisuuden lisäksi myös paljon voitontahtoa sekä johtajuutta. Mahtavaa, että hän haluaa jatkaa koripalloilijana kehittymistä nimenomaan Hyvinkäällä!"

Päättyneellä koriskaudella Miisa pelasi alkukauden loukkaantumisen vuoksi 17 ottelua 27 ottelusta 13,9 pisteen keskiarvolla, napsi 5 levypalloa / ottelu ja antoi 4 syöttöä / ottelu. Miisan pitkä kokemus ja tärkeä rooli nuoren joukkueen kapteenina ja esimerkin näyttäjänä, oli yksi tärkeä osa-alue Pontevan naisten joukkueen kehittymiseen ja kasvamiseen joukkueena kaudella 2021–2022.

Seuran puheenjohtaja Hanna-Leena Islander on tosi tyytyväinen, että Miisa jatkaa Hyvinkäällä ja että naisten jengin kasaaminen etenee.  Tulossa on mielenkiintoinen kausi, kun on uusi valmennus mukana ja Pontevassa odotetaan innolla uuden koriskauden alkua.