Hyvinkään Ponteva hakee valmentajia vahvistamaan junioripolkuaan

27.4.2023

HyPo hakee koripallovalmentajia vahvistamaan vanhimpien juniorijoukkueiden valmennustiimejä, osaksi aina edustusjoukkueiden apuvalmentajiksi asti. Juniorijoukkueet kilpailevat paikoista valtakunnan sarjoissa.

Vuosien saatossa vuonna 1916 perustettu yleisseura on muuttunut koripallon erikoisseuraksi. Hyvinkään Pontevan koripallotoiminnan periaatteena on tarjota lapsille, nuorille sekä aikuisille mielekäs ja tervehenkinen liikuntaharrastus, jossa jokaisella on mahdollisuus harrastaa lajia omien kykyjensä ja voimavarojensa mukaisesti. Koripalloharrastusmahdollisuuksia on tarjolla lasten satukoriksesta aina valtakunnallisiin kilpakoripallosarjoihin saakka.

Seura etsii joukkoonsa henkilöitä, joilla on halu kehittyä valmentajana motivoivassa ja kannustavassa yhteisössä. Valmentajilla on tilaisuus päästä keräämään oppeja päävalmentajien alaisuudessa, mutta kaipaamme myös valmiutta vastuuvalmennuksen tehtäviin. Perinteikäs seura tähtää lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistämiseen, harrastajamäärän kasvattamiseen sekä toiminnan kehittämiseen, jota vahvistetaan näillä valmentajilla junioripolun tukemiseksi.

Odotamme valmentajilta koripallotaustaa, kokemusta valmentamisesta, sekä hyviä vuorovaikutus- ja ryhmätyöskentelytaitoja. Katsomme eduksi Koripalloliiton suoritetut koulutukset sekä muut soveltuvat koulutukset.

Vapaamuotoisen hakemuksen palkkatoiveineen voit laittaa 31.5.2023 mennessä osoitteeseen: juniorit.tj@hypokoris.fi. Täytämme paikkoja sopivien hakijoiden löydyttyä ja valmennuksen voi aloittaa mahdollisuuksien mukaan vaikka heti.

Lisätietoja tehtävistä saa Markus Vallilalta 0449861916 tai Hanna-Leena Islanderilta 0407490642.